duminică, 26 aprilie 2009

blogul din vis


Sunt genul de persoana care viseaza mereu cate ceva. Am mai spus asta, de fapt. Oricat de putin dorm, noaptea ori dupa-amiaza, am parte de o "poveste" mai mult sau mai putin placuta.


In fine, ma bucura enorm visele (bineinteles ca le prefer de departe pe cele frumoase) mai ales ca multa lume nu viseaza aproape in veci.

Acuma am visat ceva cam ciudat. Intamplarile erau de cosmar, nici nu vreau sa mi le amintesc... insa m-am lansat (in vis) in filosofii serioase, analizam situatia cu o gandire extrem de profunda, eram suparata si amarata dar nu cred sa fi ajuns la plans. In toata acea atmosfera, la un moment dat mi-am zis (tot in vis, evident) ca o sa scriu pe blog despre asta si macar acolo voi putea povesti si studia situatia.

M-am trezit agitata si obosita, mai obosita decat ma culcasem. Somnul nu e deloc bine-venit, daca e insotit de asa vise aiurea. Dar... Partea buna e bucuria ca s-a sfarsit cosmarul! si atunci viata pare atat de usoara comparativ cu patimirile din vise.

Ajungand sa visez despre blog! inseamna ca deja e foarte important pentru mine :) poate mai important decat credeam

Niciun comentariu: